neděle, září 17, 2006

První Job


Takže od středy se toho dost změnilo hned ve středu ráno jsme šli do agentury..Aleš se rozhodl že tu práci scurite boy odmítne. Tam mně nabídly práci v nějakem skladišti ale na druhém konci města tak sem to odmítl. Myslel sem že odejdu s nepořízenou. Ale. Za hodinu nám z agentury volali kde že jsme že mají pro nás práci..jeli jsme koupit pracovní boty a reflexní vestu za peníze agentury:-))..potom nás šef odvezl do práce jeli jsme asi půl hodiny autem a i on už zabloudil, ale nakonec to našel..z práce sme byli vujakaný neboť něco takového sem fakt nečekal, ale zároveň mne těší to že mám penízky. Jinak domů to mam tak půl hodiny.15 min. pěšky a zbytek šalinou.Takže pohoda.Dělal sem v lisovně tříděného odpadu. Pro neznalé trošku čistčí popelář. Neboj tím autem co je na obrázku nejezdím ale je pěkné ne?čtvrtek probíhal v klidu šel sem práce a přišel sem pěkně ztahaný..Ital nás poučoval co jsou pravé těstoviny a tak. Docela sranda jak si hraje na tatinka... a snazi se nam radit. V pátek se Aleš zeptal jestli můžeme mít v pondělí volno že pořebujeme oběhat uřady a tak. On na to, že nám řekne zítra. mně se sice v sobotu do práce nechtělo alebudiž. V sobotu nám řekl že příští týden nás nepotřebuje a že nám případně zavolá... Tak nevímasi to byla jen brigáda.Což mně docela mrzí..sice to byla děsná práce..ale byl klid teď musím něco schánět tak snad budu mít větší stěstí..aspoň už mám na naájem a tak na příští měsic takže můžu klidně schánět.

0 Comments:

Okomentovat

<< Home