sobota, září 23, 2006

České krávy versus Irští králíci

Tím nadpisem nechci rozhodně nikoho urážet, ale jsetli si pamtujete na české malované krávy, tak v Irsku mají něco podobného..všude jsou tady králíci sice nejsou malovaní, ale i tak je děsnej kýč. Ikdyž možná jak pro koho, že. Jinak dneska je tady opravdu ošklivě celý den lije a bohužel to vypadá, že nikam nepůjdem a jen koukneme doma na nějaký filmeček společně ještě s Míšou.
Jinak v práci se nám daří, baví nás a zjišťujem žě je to tam vysloveně ležerní zaležitost(obzvláště pro naše slovenské kamarády). Nejvíc se mi tam líbí samozřejmně placený přestávky, což v Irsku rozhodně není zvykem ato ještě mám perfektně vybavenou společenskou místnot, kde je naprosto vše co člověk potřebuje ke zdravé svačince a k tomu většina zadara..Maminko já tu vypiju tolik mléka za den co u nás za týden :-)).. Jo a nej je horká čokoláda samozřejmně.Takže suma sumárum, mám skvělou práci. Jen je šíleně daleko. Aleš měl dneska pohovor ve Woodies sice je to blíž, ale nevezme to ta práce ho nějak nenadchla. Snad příští týden bude lépe aby jsme konečně došli na tu pláž. Samo že ne se koupat takoví blázní s Alešem nejsme;-) . Jinak budu moc rád když se nějak k těm mým člankům nebo fotkám vyjádříte do komentáře at taky vím že to někdo čte ty moje nesmysli ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

zdaaarek bracha ted to zkousime pak sem napisem neco vic ju?

sobota, září 23, 2006 10:13:00 odp.  

Okomentovat

<< Home