pátek, dubna 13, 2007

Status? Unemployment

Ti co rozumí angličtině aspoň tak jako já už ví, pro ty co ne mám zprávu: momentaálně sem nezaměstnaný. A abych řekl pravdu tak si to užívám, tu volnost, člověk se může vzbudit kdy chce, vyrazí do města udělá nádherný fotky a mimo jiné zajde každý den do pár agentur, kde předá životopis, nebo se ujistí, že na něho ještě myslí. No mám za to, že uz mně znají všude a stejnak sem nedostal ani do poloviny seznamu, to víte pracovních agentur je tu víc jak 200 tak o zábavu zatím nemám nouze. Jinak posledních 14 dní je v Irsku léto a to v plném proudu. Irové chodí bez trička. Normální lidi občas i ve svetru. Podívejte se na fotky, snad se vám též budou líbit.
Jezdit se dá v ledaščem a Dublin je toho důkazem:-)
Ale taktéž příroda a parky sou ve městě prostě nádherné za svitu letního sluníčka




2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Hihi evidentně mám anglinu na nižší úrovni jak ty :-) tohle slovo totiž neznáám :-). Jinak si užívej volna, když je tak krásně a doufám, že taky chodíš jen v tričku. Já si taky celkem užívám pohody, o víkendu jsem byl v zoo a když bude chvíli time, tak o tom písnu.

pondělí, dubna 16, 2007 6:46:00 dop.  
Blogger flaškin said...

Vidíš to já byl přes týden v Muzeu přírodovědy, bylo to nádherný, ale tak nějak všechno mrtvý a vycpaný, Uvažoval sem tedy o zoo ale odradil mne vstuo za 15e..no jo musim snizovat naklady:-D tak zdar

pondělí, dubna 16, 2007 9:44:00 dop.  

Okomentovat

<< Home