neděle, června 24, 2007

Policejní den Skláře

Tento víkend sem víceméně strávil na policejním dni ve Sklářích. Firma ve které pracuji tam měla svůj stánek a já jsem se aktivně účastnil propagace. V pátek večer jsme postavili ohromný stan což v tom větru byla docela fuška. Ale za dvě hodiny v 6ti lidech bylo hotovo. Další den jsem dostavil kolem poledne a pomáhal na stánku s občerstvením. Závodně sem pojídal naše výborné bramboráky se zelím:-D. Vzhledem k tomu, že počasí na nás vyzrálo a celý den lilo lidí moc nepřišlo. Ikdyž dopoledne prý bylo dost ale postupem času když už doopravdy vypadalo, že příroda zvítězí a sluníčko prostě nevyleze to lidi holt vzdali. Kolem 3 zde nebyla ani noha. Víc pořadatelů než zákazníků. A tak jsme to nakonec zabalili předčasně a odjeli domů. Program byl dobrý o tom není pochyb. Byli tu helikopéry, ostré nácviky různých akcí policistů. Pro děti a "zelené" mozky super podívaná. Jen to počasí to holt zkazilo. Fotek mám bohužel velice pomálu neboť nedopatřením se mi smazala celá karta:-/. Večer jsme šli s kámoši ještě zapít žal. Za to jak se nepovedlo a to jsme se teprve bavili:-)



0 Comments:

Okomentovat

<< Home