neděle, července 29, 2007

výlet do minulosti

Tento víkend jsem se vydal na cestu do historie. Jel jsem do Sokolova navštívit mé kamarády ze střední školy. Tyhle lidičky jsem už neviděl pěkně dlouho a tak jsem se opravdu těšil. Na párty jsem byl představen i plno novým lidem a společně sme udělali parádní pařbičku. Vše začalo v jedné restauraci kde jsme pojedli a tak nabrali síly na dlouhý večer. Pak jsme šli k Alici domů tam jsem ukazál pár fotek z Irska. Následně sme se přemístíli do herny kde Alice pracuje a s ní už jsme bloudily po různých klubech po Sokolově. Popíjeli tančili zlobili a vůbec byli jsme k neutahání :-P .Párty se mooooc povedla. Skončiiy jsme až za úsvitu ne-li později. A už teď plánujeme další snad se nás příště sejde víc neboť na střední to byli zlaté časy. Ach ty vzpomínky...
Ps: jedna tipovačka copak to je na poslední fotce?






0 Comments:

Okomentovat

<< Home