čtvrtek, prosince 27, 2007

Třídní sraz po 7 letech

Neuvěřitelné se stalo skutečností a 26.12. po 7 letech jsme se sešli jako spolužáci ze základní školy. Byli sice pokusy i předtím, ale nikdy neměly takový úspěch jako když si to vzala do rukou naše Klára. Sešlo se nás skoro polovina což je po sedmi letech určitě úspěch. Já jsem přišel pár minut po začátku, V bývalé Helvétce už seděl Pepča můj odvěký kamarád abstinent. Fotek je málo neboť jsme jen kecali a na focení nebylo moc času. Ostatně fotky jsou především na spolužácích. Tam jich je mnohem více. Z Helvétky jsme přešli Na Rampu a tam jsme kecali dál tam se naše počty rozrostly i o lidi který já na fotkách nemám..Srazík se moc povedl já jsem skončil už o půlnoci neboť mě čekalo brzké ranní vstavání, ale plno lidí to táhlo ještě dál. Až bude příští sraz určitě zavítám jen doufám že to nebude opět až za 7 let :-D

0 Comments:

Okomentovat

<< Home