pátek, prosince 21, 2007

návštěva z dalekého Irska

Do Čech se na Vánoce vrátil můj starý kamarád, který mně v Irsku tak trochu vystřídal. Nezbývalo nic jinýho něž se dohodnout a zajít na pivo samozřejmě. Náš cíl byl předem jasný Club Na Rampě. Ten večer tam žádný koncert nebyl a tak docela klid a mi mohli pokecat. Jak jsem se dozvěděl v Irsku se nic nezměnilo. Všechno tam zůstalo poťuchlý hlavně počasí a můj kámoš se zase divil když sem mu říkal jak dlouho mi trvalo vyřídit si papíry po návratu a uznal, že se vracet nebude neboť na to nemá nervy :-D. Ať žijou uřady a to kdekoli....Ten večer jsme vypily pár piv a já potkal spolužačku ze základky, který jsem potvrdil účast na vánočním srazu a potom následoval fotbálek..Byl jsem rád, že jsme potupně nepodlézal:-) Večer byl v dobrý atmosféře a fajn takže nazdar Irsko a až zase zavítáš mezi nás Čechy Kubo rád Tě uvidím.HYE

0 Comments:

Okomentovat

<< Home