neděle, března 02, 2008

Duály

Včera byla v ML přímo světová akce a to závod v Bouwlích byl to jeden ze světové série a už jen to slibovalo super zážitek. Přestože celý týden předtím pršelo tak se povedlo organizátorům na naší sjezdovce uchovat sníh..Klobouk dolů. Sobotu a i celé závody jsem strávil ve společnosti Lucky. Odpoledne jsme šli nejdřív na nějaký drink do hospůdky. Tam mě Lucka přemlouvala, že se na tu akci budeme dívat u mě doma na TV, že si ji do toho počasí ven nechce. Jistě že mě přemluvila. A tak jsme šli koupit něco domů na pití a pak už alou před televizi. Závody byly super ikdyž naše Nikola Sudová skončila hned na začátku vyřazovacích bojů..Velká škoda. Závody se povedly na jedničku a být pořadatelem tak to přístí rok zopakuji. Však mi už sníh přitáhnem třeba i Tatrama :-D

0 Comments:

Okomentovat

<< Home