neděle, října 01, 2006

Týden vice či méně v Práci

Já vím že už netrpělivě čekáte na další článek, a jestli ne tak věřte že takový jsou viď ty anonyme a mnoho dalších a tak plním vaše prosby.
Tento týden byl zatím moc super. V Irsku už se to uklidňuje a zabíhá do normálních kolejí a člověk tak pomalu ale jistě už se přestává obávat že tu přijde o nervy. Jediné co mi vadí je neustálé nedoručení PPS. Aleš už ho dostal minulý pátek.Já se jdu zítra zeptat na úřady co se pošahalo.
Jinak v robotě to je super. Zatím chodíme na 2h odpolední a končíme v 11. Takže z domu vycházíme v 1 a vracíme se okolo půlnoci.Se Slováky je v práci super zábava hlavně o přestávkách samozřejmě, které uměle natahujeme. Ale ke třem jako si dělají Slováci jsme se ještě s Alešem nedostali. je fakt že mají taky 12 naproti nám.. Jo v práci jsme oběvili graf kde se zobrazuje plnění normy. Tu máme 800 položek za den..což nezvládá nikdo, Aleš má 300, Slováci za ty svoje 12 400, a já tam nejsem asi pro lepší pocit uveden..:-) Tenhle režim mi docela svědčí, neboť máme dopoledne plno času udělat si slušný oběd. Potíž je však s inkrediencema. Třeba strouhanka se tady prodává chlazená..netušily jsme proč..až po týdnu kdy jsme si chtěli udělat znovu smažák..tak byla jaksi zelená..no prostě síla..Ale jinak se nám daří však uvidíte na obrázku. A tom sme ani nebyli na vojně a stejnak vařit umíme ne?

Tohle je naše rizoto z minulého týdne kde jsme to trošku přehnali nakonec bylo na tři dny. Ale bylo vyníkající. Na tenhle víkend jsme si udělali Grilované kuře a to pořádný. Takže, že by jsme tu umírali hladem se bát nemusíte.

To by bylo pro dnešek vše odpoledne jdeme všichni do muzea historie..Nevím jestli se tam smi fotit, ale každopádně vám o tom něco napíšu.

2 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Jéééé no tak to rizoto,vypadalo opradu moc dobre:)babicky uz si to vsecko precetla:)a good:)tak doufam ze to s tim pps nejak vyresis:)abys tam teda nemusel bejt na cerno....jinak ty clanky sou fakt pekny:)tak pisni jak ste se meli v tom muzeu!

neděle, října 01, 2006 11:19:00 dop.  
Anonymous Anonymní said...

SVŮJ PRVNÍ KOMENTÁŘ JSEM NAPSALA SAMOZŘEJMĚ BLBĚ, TEDA...NAPSALA JSEM HO DOBŘE, ALE BOHUŽEL K PRVNÍMU PŘÍSPĚVKU, PROTOŽE JSEM SI NEVŠIMLA, ŽE POD KAŽDÝM ÚSEKEM, KTERÝ NAPÍŠEŠ, JSOU KOMENTÁŘE..TEĎ UŽ TO VÍM, TAK PÍŠU DALŠÍ A UŽ NA SPRÁVNÉ MÍSTO, HNED ZA VERČU. TÍMTO I JI ZDRAVÍM..
TAKŽE ZASE U DALŠÍHO ČLÁNEČKU AHOJ TETKA

čtvrtek, října 05, 2006 7:49:00 dop.  

Okomentovat

<< Home