pondělí, března 24, 2008

Velikonoce


Letošní Velikonoce jsou velice prazvláštní. Celý víkend jsem doma sám a užívám si to. Včera jsem tu měl mojí nej kámošku Lucinku. Bylo to jeden z mnoha super večerů co jsme strávili spolu. Ale to co je prazvlaštní je spíš to co člověka čeká venku. No schválně copak je venku když se tam kouknete?? Takový Velikonoce si já teda nepamatuji a mám pocit že to někdo spletl..Vánoce na blátě a Velikonoce na sněhu. Nemělo by to být naopak?? Ikdyž ted už nás čeká obleva ale to co jsem zažil v práci během tohoto týdne nemá obdoby, apsoň pro mě. Byli hotely kam jsme prostě nedojeli, nebo teda spíš nedoklouzali :-D. Jednou mě i vytahovali ze závějí(na krakonoši) a těch smyků na ledě..no těch bylo požehnaně. Snad už tenhle rok zima brzy skončí nějak se jí nechce :-)

0 Comments:

Okomentovat

<< Home