čtvrtek, října 05, 2006

Návštěva Muzea Mumií

Víkend jsem nám opravdu povedl a tak jsme nabrali další síly na boj s úřady. V pondělí se ukázalo že moje zlaté PPS mi nedošlo kvůli tomu že měli adresu sousedů. Nevím kdo co zkazil a ani po tom pátrat nechci. Co když sem to byl já??Cestou na úřady jsem uviděl krásný obraz který asi vyobrazuje poslední irskou večeři či co. Jinak vše se povedlo PPS už mám a na účet čekám tak snad budou brzo i penízky.

Bylo krásné počasí a tak jsme se rozhodli že si zajdeme v neděli do muzea: Kde byl free vstup.Na muzeum byla krásná upoutávka ruky mumie. No prostě to lákalo.V muzeu bylo nádherně. Výstava byla doopravdy povedená. Ale jak bývá zvykem nesmělo se tam fotit tak že pouze foto letáku. Jinak můžu říct že z těch mumií nám naskakovala husí kůže a někomu bylo i nevolno.3000 let staré mumie a vypadají jako kdyby jim bylo sotva pár měsíců.
Potom jsme měli namířeno směrem k moři. Cestou jsme potkali pár kocábek a také luxusních jachet.Byli nádherný však posuďte sami.









Už se moc těsím na příští víkend neboť přijede Míši sestra. a máme naplánovaný výlet k moři.

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Čau.Tak to zkoušíme okomentovat.Vše je zajímavé a fotky pěkné.Hlavně že máš doklady v pořádku.Peníze mi neposílej,to máš na přilepšenou.Brzo se ozvi.Popiš jaký sortimet připravujete,jsem zvědavýˇ
Ahoj.

čtvrtek, října 05, 2006 8:03:00 odp.  
Anonymous Anonymní said...

Ahojky Lahvicko, tak jsem se konecne dostal k tomu ti napsat. V Plzni se mame krasne, ale chybis nam tu. Na pristi utery mame naplanovanou pitku s kamarady v nasem starem dobrem Lucky. Tak na tebe zavzpominame a dame si za tebe.

pátek, října 06, 2006 12:58:00 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Jirko, bezva fotky. Je tam fakt krásně, ty lodě se budou líbit strejdovi, musí se na ně přijít podívat ke mně do práce. Jsem ráda, že máš papíry v poho, to je fajn. Tak si pěkně užívej zasloužený odpočinek-myslím tím víkend, nafoť určitě krásné moře, už se těším na fotky. Jo a ten sortiment klidně popiš, nejen taťka je zvědavý...Zatím čauky

pátek, října 06, 2006 7:18:00 dop.  
Blogger flaškin said...

Takže co se týká sortimentu, Máme v podstatě to tak polovičku toho co má taťka nic výjmečného akorát se tu všechno tváří jinak. Máme velice divné okurky. A třeba otakové strouhance ani nemluvim.Jinak jsou tam vlastně jak potraviny tak i drogerie.a hodně porocovaných věcí. několik výrobců džemů. a co je kraásně ža tam mám i Budějovický budvar(plzeň bohužel nikoli) a nebo taky kečup od helmans, kde je napsáno krásně česky kečup a nikoli ketchup.

pátek, října 06, 2006 10:18:00 dop.  

Okomentovat

<< Home