úterý, prosince 12, 2006

7 days peer week

Tak posledních 14 dní bylo opravdu hecovních. V práci jsme měli dopolední směny. dá se říct že až na výjmku jednoho dne jsme trávily v práci 12h a aby nám to nebylo málo zašli jsme se podívat i v neděli sice jen na 5h ale šli. Včera nám začli odpolední směny. Kde není možnost takových přesčasů a tak mám více času. čas tady utíká jak voda. A já pomalu začínám plánovat tydenní pobyt v čechách. A tak mám pro všechny plzeňáky skvělou zprávu. S 99% pravděpodobností přijedu 17. ledna ve středu do plzně a všichni co mně znaji(i neznají) můžou jít se mou zapařit. Snad se ten večer povede. To bylo asi pro dnešek vše. Jak sem pořád v práci tak se tu nic neděje tak ani není o čem psát :-(

Ps: pro ty co sou ve vodnářském znamení mám celý článek v kódu aby s ním taky poradily:-D

1 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Ty jedna Lahvičko, tohle mi snad děláš schválně. Mimochodem právě sem získal další zápočet.

úterý, prosince 12, 2006 1:43:00 odp.  

Okomentovat

<< Home