úterý, listopadu 14, 2006

SWIPE THIS

Poslední týden Byl těžce pracovní a mně už z toho začíná hrabat. Tak mně prosím hned neukamenujte.Ale pěkně popořádku. Od pondělí jsme byli v práci každý den až do soboty. Neboť se vedení rozhodlo, že nám sebere Rest day. I když já sem nechápal proč. Byli jsme tam 5h a pak nás všechny poslali domů. Ale dobře tady v Irsku nechápu nic tak co. Holt jiná mentalita.

V Sobotu jsme si udělali malou domácí párty kam jsme pozvali Slováky a Freda, kterého znal nebo spíš neznal Aleš přes Aiesec. Celý večer jsme kecali a z plánovaného filmu sešlo, neboť nás plně zaměstnal Salvatore. Ten večer s ním byla sranda a dal nám ochutnat i nějaký Italský nápoj(samo že alkoholický). Potom sem se Slovákama sebral a šel do města na Temple Bar. Aleš zůstal doma, Neboť byl nachcípaný. Já sem vrátil až další den v 10 ráno. Cestou zátka jsem narazil na krásné zahrádky u rodinných domků. Tak tady je pár fotek na ukázku:

Následně jsme udělali obrovské nákupy, zase tak možná na měsíc. A odpoledne jukli s Míšou a Naďou na film. Příští víkend jsme pozvaný na bramborový guláš. Už teď se mi zbíhají sliny.
To hlavní co mi však zbylo z tohodle týdne je
SWIPE THIS:

4 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Heej to je hustej kod, copa predstavuje? To je nejaka zprava co mame vylustit?A jake ze si pouzil sifrovani :D

středa, listopadu 15, 2006 12:06:00 dop.  
Blogger flaškin said...

to sem si udelal sam v corellu. A je to clanek smrsknutej do Kódu jestli chceš tak ho budu používat vždycky..alebo swipe this

středa, listopadu 15, 2006 12:31:00 dop.  
Anonymous Anonymní said...

Ty zahrádky jsou fakt zajímavé vypadají spíš jako umělé. Tady není celkem nic nového. Martina pořád marodí se zánětem šlach na pravé ruce, teď jí to dali na 14 dní do sádry. Týden strávila u nás a teď marodí v Třebové.Napiš jak
to bude po novém roce,jestli se přijedeš podívat nebo jestli to odložíš až na léto. Mamka

středa, listopadu 15, 2006 10:07:00 dop.  
Blogger flaškin said...

neboj, přijedu na týden když to půjde. S jistotou to budu ale vědě tak 14 dní předem . Až si koupím letenku

středa, listopadu 15, 2006 10:42:00 dop.  

Okomentovat

<< Home