pondělí, srpna 04, 2008

Czech rock block

Tuhle sobotu jsem byl na rockovém festivalu v Plasech. Pozval mě tam můj kámoš a kolega Karel. Program vypadal velice slibně samé dobré skupiny a tak jsem se moc těšil. Nejdřív jsme ovšem museli přetrpět 3h cestu vlakem :-(. Ovšem to utrpení stálo za to. Hned na nádraží jsme se přidali ke skupině muzik chtivých lidiček. U vstupu jsme to měli jednodušší neboť jsme měli vstupenky z netu a tak místo půl hodiny jsme stáli ve frontě tak pět minut :-). Areál byl mnohem menší něž na loňské Sázávě a byla tady jen jedna stage, ale i tak to bylo moc pěkné..První na řadě ze skupin které mě velice zajímaly byli Škvoři. Koncert byl moc pěkný. Po nich následovali Krucipusk, Arakain, Katapult.
Mezi koncerty byly pauzy a ty jsme využily k naplnění žaludků. Ale řeknu Vám zlatá Sázáva. Tady totiž bylo všechno o pár korun dražší. obvlášť pivo za 30kč bylo docela mooc na to že to byl festival.



Po sváče a pár pivech přišel na řadu hlavní hřeb večera koncert skupiny Kabát. Bylo to už v noci a tak pódium osvětloval asi nějaký pyrotechnik :-). Po asi hodinovém koncertu si lidi vyžádali několik přídavků. Koncert končil okolo půlnoci a my jsme si dokonce sehnali odvoz autem s jedním klukem, který nepil..díky Kájo. Celý festival se moc povedl a příští rok asi pojedu zas, ale tu cenu piva no asi si přivezu vlastní malý sud :-D

Pro fajnšmekry mám i jednu písničku aby jste zažily tamní atmosféru:

0 Comments:

Okomentovat

<< Home